Friday 11 November 2011

perasaan aku :'(



it's me <3
assalamualaikum :'( hari ni 11/11/2011. depa kata hari ni bertuah tapi bg aku malang gela. okay fine. nk kua tapi haha. malas n mmg mak aku tk bg. nak text tapi ... act aku benci hidop mcm ni. hidop dlm kepura-puraan. haha. hmpa tau apa mksud aku ? ^^ act aku tk tau sb apa jd mcm ni. aku terasa lagi wey. smpai bila mcm ni. tk tau. mybe nty aku jmpa jodoh aku kottt bqu tk jd mcm ni. yess aku senyum dalam nangeh. kau hadee ? tkde kann kann ? seriouslyy aku letih sngt2. sb tu aku benci nak cple. bila dah terasa suma benda aku buad msti tk betoi.


10/11/2011 semalam :'(
text mcm biasaa. okay aku pon seeronok jgk dpt text. tapi aku rasa mcm tk sedap hati laa. aku tk tau sb apa. text pnya text aku bgtau farhan yg aku slalu pkiaq psai. dea. suma bnda mmg aku pkiaq dea. tapi .. dea bole kata tk pyh nk lbey2 sngt laa. aku bca ja text tu aku rasa mcm .... tk tauu laa. serious sdey weyy. if dah tknak dekat aku okay. tapi bgtau ja. aku tk suka nty dea pkiaq aku gegeh sngt dekat dea. even aku pon mcm dah mula tawar hati dekat dea. tawar hati ? rasa mcm syg aku kad dea mula jd sikit. tk tau pasepa jd mcm ni. letih :'(

iloveyou bie <3


bie. sory syg slalu buad pangai. if syg ada salah dgn bie. soryy naa. syg tk tau sb apa bie jd mcm ni. laa ni susah sngt nak text. col pon dah tk bole. sb apa ehh. bie ada org laen kaa ? klau ada org laen bgtau. syg tknak jd org yg gnggu hubungan org.  syg snggop undur diri. lgpon hidop syg lg pnjang bie. mcm2 lg syg tk jmpa. mybe bie bkan jodoh syg kann ? sb tu kita mcm ni. bie tk pnah ka rasa apa2 bila buad syg mcm ni. tk pnah rasa bersalah ka ? kotkot laa ada sikit rasa tu. pkiaq laa bie. tk baek buad org mengharap sngt2. klau rasa syg ni selalu bg masalah aory laa. okay finee. mybe bie bahagia dgn hidop mcm ni. n bahagia jgk bole buad syg mcm. hari tu dah okay. lpastu bie buad blek kann ? tu laa mknanya janji melayu. sb apa janji melayu ? sb org melayu klau berjanji mmg pyh nk tepati kann ? okay klau mcm ni yg bie nakk. okay we end for now. klau setakat cple nak maen2 tk pyh kot. tk tau laa apa lg nak kata. MOHD FARHAN. between me and you is over. bye. sory klau syg ada buad salah :'(


P/S : kepada semua org if aku ada buad salah aku mntak maaf bnyk2 okay. mybe aku tk sedaq apa yg aku buad. mybe cara aku ckap bg hmpa terasa. okay bye. aku harap sngt tkdak laa bnda yg jd kad aku lepas ni. suma bnda yg jd kad aku laa ni dah ajaq aku mcm2. erti kasih sayang. erti pengorbanan. erti mcm2 laa.


entry aku kali ni boring okay :"D
thanks for reading dear

No comments:

Post a Comment