Saturday 5 November 2011

TERSUKA DEKAT HANG :'D




assalamualaikum :) hihi. hacum hacum. dah lma tk update kann kann ? act aku mlas ohh nak update bnda ni. mula2 rajen lha lepas tu :D *yg tau tu tau lha.. tkdak apa nak cita. tu mlas nak update. mlm ni aku rasa mcm ringan gela tgn nak update bnda ni. aku rajen. wahh even esok pon raya so rajen lha kejap :) 

so dah tngok gmba kad atas tu ? dah dah ? klau tk tngok pegi tngok cepat. cepat cepat :) okay mcm ni cita dea. aku suka gela kad mamat ni. even baru ja kenal ohh. baru tk baru lha. dlm bulan empat mcm tu lha. kenal dlm FB ;) dea add. aku app. tngok mcm okay ja. after that aku ni kann suka buad terokk dlm FB. suka update status bagai. satu status aku dpt tarik perhatian dea. dea bg nasihat bagai. lpastu mula im. okay lpastu mula tukaq2 nums fon :) okay mula kawan mcm besa. and satu mlm he col me SAYANG. ommjjjjjj. tekezud makk :) okay aku jenih lyan sikit sb wktu tu gela single kott. layan punya layan. sangkut jgk weyy. 

aku tk ingt tarikh dea bpa haribulan. kami text mcm besa. and tiba2 dea gtau yg dea dahh ada gf. ohh hmpa tau dak mcm mna aku rasa ? tkkn hmpa tk pnah rasa ? msti pnah jgk kann ? rasa mcm nak dush dush ja muka dea. tapi aku sabaq. ayaq mata toksah dok ckap lha. smbil text tu pnuh dah. smpai bole tahan dgn baldi *okayfineakutipu :) dah puas aku nangeh kott. tapi nak buad apa kann ? dea pon dah nak bertunang :D hope u happy with her :)

tapi skang kami masih contact lagi walaupun aku terasa dgn dea. nak buad mcm mna kan ? bukan jodoh aku kott. even aku dah pon jumpa syg aku. hihi^^. MOHD FARHAN always be mine :D iloveyou *atoto gatainya hg nii :) suka dea tapiiiiiii ..... 


P/S : susah gela nak bahagiakan hati orang and buad depa bahagia bila dgn kita. MOHD FARHAN soryy sngt klau selama ni bnyk berahsia dgn bie. sory ILOVEYOU <3

thanks for reading dear

No comments:

Post a Comment