Thursday 1 December 2011

sayang :')




assalamualaikum :') yeahh, smlm aku update blog lpastu p tekan reload. nahh kena buad blek laa. hee ~~ now aku nak update blek haha. now nak cita psai title atas tu, hewhew :3 haha, sayang ? apa syg ? haha syg aku laa. nak update lma dah tp tkdak idea, dlu nk update psai MA tp dea mcm ada smting ja, nak focus study ? haha let go laaa. biaq laa dea ada hdop sndiri. haha sabaq zati sabaq. tk kemana ehhh. rmai lg yg syg hg kann kann ? hmm. msti hmpa heran kan mna p entry psai MOHD FARHAN :') yeahh dah break lol ehee xD ! haha dah dea nak tkkn aku nk kata tk bole kot, stg dea kata aku ni batak sngt nk kad dea, puihhh haha, eleh ingt aku tktau kot slama ni dea dok tpu aku, mcm laa aku ni bodo tktau mna betoi mna salah. wey aku bukan budak umo 6tahun naa. aku dah 16tahun dah *dah bole kawen ni :) apa kawen2 SPM tk ambek lg gedik nak kawen haha :) okay dah stop stop merapu ni. yeahh biasa laa lelaki kan ? sbelum dpt jnji laa, nk jga klau saket *tapi tk jaga pon, buad tktau ada laa :(. dah dpt tnggai mcm kita ni tkdak prasaan pulakk. yaa mmg aku tkdak prasaan pon *okayfineakutipu :P suma ada prasaan kan ? kuat mna pon org tu bila hati dah kna maen pedih kot. dah bnyk kali jd mcm ni. tp aku tk serik nak cple *dok gedik mcm tu laa, bila kna tnggai mula laa nak tonggeng sana tungging sini #sdey letu :D ehh ehh dah merapu lg. okay sini nak cita. hhehe MA ? ntah mcm2 dah aku buad tp .. haha buad tktau aku, fineee mna saket hti pon, hihi. SYAZWAN ? haha, dah tunang, congrats to him :') <- why muka mcm tu ? sdey letu #haha ada laa sikit, hope gela dea bhagia. yeahh amin :) haha aku dah ada hidup baru so aku tkmau ingt dah hat dlu. letih aku pkiaq. klau aku pkiaq stg aku nangeh aku yg saket. lani buad tktau dah. senang sapa tk saket sapa pon tk terasa kann kann ? ehh FARHAN RAMLI pegi mna ehh ? haha ntah aku text tk terbalas smpai hri ni. smpai aku meet new boy pon dea still tk contact aku. hmm ntah mybe nak kawen kot. haha biaq laa. ade aku kesah ? ehh mmg aku kesah ape :( aku syg depa tp depa tk syg aku. haha biaq laa, kesahh sngt laaa. tkpe rmai lggg. kita tgu jaa. dah mlas nk taip pnjang *rsa mcm nk smbung tdo blek laa haha kbye. ily suma muahh muahh :) aku bahagia bila ada hg "S" #gatainya :) 
thanks for reading dear

No comments:

Post a Comment