Wednesday 26 October 2011

SAYA TETAP TUNGGU AWAK :)

hey peeps :) aku tk okay skang ni. sdey gela. awat dea buad aku mcm ni ? aku buad salah ka ? kenapa dea perlu layan aku mcm ni ? aku tk tau lha. suma benda yg aku buad lha ni salah kad diri hg. awat hg buad aku mcm ni ? aku syg hg kot. aku pkiaq hg kot. mkn ingt hg. tido ingt hg. suma bnda lha ingt hg. tapi hg ? semalaman aku pkiaq psai hg. wktu hg p KL ada dak aku dok hngaq mcm2. dak kan ? lha ni suma benda yg hg buad hg dah tk ingt aku kot. maken hari maken jauh ja hg dgn aku. hg tau dak aku ni susah hati gila kot pkiaq psai hg. smpai mkn pon dah tk dan. aku nak tya hg. ada dak hg dok pkiaq psai aku smpai tera ni ? tkdak kan ? aku tau hg syg aku tpi cara hg syg aku ni salah lha. bukan mcm ni cara nak syg org. aku dah mula rasa yg hg dah ada org wlaupun hg hbaq yg hg tkdak org laen. hati aku ni bukan tahan sngt. nmpk ja mcm ni tapi hg tk tau. hg dah tk mcm dlu. aku tk suka hg yg lha ni. hg yg lha ni dah laen kot. maken hari maken laen. please jgn mcm ni. aku tk suka. hg dah mula berubah wey. sekali lagi aku kata aku syg hg. MOHD FARHAN u totally change now. i want the old u. imisyou :'(. tk tau nak kata apa dah. maken hari maken aku syg hg. hg dah jnji tkkn tnggai aku n aku pon dah jnji tkkan tnggai hg. aku tk kesah hg mcm mna. aku tetap syg hg. hidup aku utk hg ja kot. PERIT GILA BILA MENCINTAI ORG YG TAK MENCINTAI KITA KAN ? tkpa lha. mcm mna pon. aku tetap akan tgu hg. kay bye. *sory entry mlm ni merapu sb aku tk tau pasepa dea jd mcm ni. ILOVEYOU muahh pipi kiri n kanan hmpa :* :)






teringin nak buad mcm ni bila dok sebelah hg MOHD FARHAN oiii. iloveyou








aku teringin nak hbaq kad hg yg aku nak bg hati ni dekat hg  :) iloveyou*ty for last nite



p/s : iloveyou with all my heart :) hg tembam. aku suka hg :) aku suka sora hg. muahhhh :*








thanks for reading dear

1 comment: