Thursday 27 October 2011

DAH PUAS MACAM NI :'(

assalamualaikum :( mood hri ni kureng siket. sb smlm aku terasa dgn dea. terasa sngt. okay mcm ni sbenaqnya. aku col dea sb aku dpt col free. bkn hb aku kb my mom. sim tu sim my mom tp aku yg guna. ha mula aku col dea pkui 8 dea off kan fon. dea kata pkui 8 col lh. so dah pkui 8 kan aku pon col. col pnya col saket hati dea off. rasa mcm nak nangeh pon ada. awat selalu dea buad mcm ni ? aku tk mau lha buruk2 dea. aku syg dea tapi..... dah dah. okay lepas aku col dea off fon tu aku tnggai lha fon tu kad umah tok aku. alah dekat ja umah tok aku tu pon. dah tnggai tu aku hrap sngt ada lha text dari dea mntak maaf ka apa ka. dalam pkui 10 aku p blek sb nak tngok ada ka dak text or miscol dari dea. hmpa agak2 ada dak ? :( tkdak wey. adoy sdey gela kot. kot nk text say sory ka apa ka tapu tkdak. okay dah tkdak tu tkpa lha. aku pon col ingt off lg fon tngok dah on. aku pkiaq jgk awat dea mcm ni ? okay dah on tu aku try lha col tapi dgn rasa tk besalahnya dea. dea tk angkat fon. aku col bnyk kali smpai aku col org laen cakap mcm dah pon aku col dea blek dea tk angkat jgk. smlm dah smpai kad bapa org dea still lg tk angkat. aku heran awat dea tk angkat. last aku col dea angkat. dea kata "SAYANG SORY TK DENGAQ FON TNGH CAS" omjjjjjjj. wey aku col hg dah bekali-kali kot. tipu sngt hg tk dengaq. okay lepas tu dah aku col dea angkat aku dengaq mcm busy ja. aku pon mlas nak hngaq so dengaq je lha apa yg dea dok potpet tu. mcm2 aku dengaq dea cakap. jari aku dah ada kad button kaler merah. tapi tk smpai hati nak letak sb aku tkot aku dah tk bole col dea. sumpah saket hati sngt. dah cakap bagainya. dea tego aku tk bg update status psai dea sb dea tkot dea kena mara dgn mmbe2 dea. alah lantak hg lha nak kena mara ka nak kena hempuk ka. i dont care<--btoi ka tk care :)  dah jadi mcm tu aku pon dah janji tk mau update status psai dea. tapi dah jd mcm ni. aku saket hati aku update status bagai lha psai dea. okay dah cakap psai benda tu aku pon diam ja. dk dengaq dea mkn. aku gelak. aku tnya dea mkn apa dea gtau mkn keropok. ha satu lg aku dah suh dea diet. dea kata nak diet tu bole tp dah dpt mkn free tkkn tk mau ambek kot. lepas tu dea gelak. sume benda yg aku gtau dea. dea tk penah nak ambek serius bnda yg aku hbaq. terasa hati sngt. dah pkui 12 lbey tu dea bole diam. adoy dah lha nak abeh dah. dah tk cakap. aku pnggil bnyk kali pon dea buad tk heran. so aku dah nak letak. sbelum aku letak tu. aku cakap " OKAY BIE SYG NAK LETAK DAH NI. BIE JAGA DIRI NAA. ILOVEYOU. MUAHH". aku ingt dea nak msj aku sb letak. tapi tkdak :( sdey kot. selalu mcm ni. humm tkpa lha. nak gtau hat tu ja. kay bye hmpa suma. mai sini muahh pip kiri n kanan hmpa :*. nty aku post lg :)




dalam banyak2 orang mcm ni lha aku rasa :(





p/s : kepada sapa yg kenai dgn dea tu. p lha hbaq yg aku saket hati sngt dengan dea. dea selalu buad aku mcm ni. aku still sbq sb aku syg dea. aku tau rmai org yg tngok blog aku then p gtau dea apa yg aku post. act kwan2 dea lha kot. ha hmpa hbaq naa. hmpa mara dea. aku dah puas mara tapi........... huh. letih aku mcm ni. aku syg dea tapi........ okay. hmpa hbaq naa. *aku suh dea tngok tapi dea tk tngok pon. aku nak tgu dea nak kata apa lpeas aku psot benda ni. MOHD FARHAN ILOVEYOU :'( !!! 





thanks for reading dear

No comments:

Post a Comment